Přeskočit na hlavní obsah

Hogwarts Tag

K sérii Harry Potter mám vřelý vztah, neboť jsem na ní vyrůstala a přivedla mě ke psaní povídek. Proto když jsem na blogu Vendey narazila na Hogwarts Tag, rozhodla jsem se ho zúčastnit. Budu ráda, když se v případě zájmu také zapojíte a budeme moct porovnat naše odpovědi. :)

Do které koleje bys patřila?

Dle oficiálního testu na Pottermore je mou kolejí Zmijozel. Což sedí, protože ambice mi nechybí. Havraspár by za jistých okolností také šel, ale myslím, že ve Zmijozelu bych se našla a soutěživá atmosféra této koleje by mi pomohla vyniknout.

Kdyby ti Moudrý klobouk nabídl místo v jiné koleji, kterou jsi předtím nebrala v úvahu, řídila by ses jeho radou, nebo si vybrala kolej podle sebe?

To by záleželo na tom, do jaké koleje by mě chtěl poslat. Je mi jasné, že třeba do Mrzimoru bych nezapadla. Ale rozhodně bych jeho radu uvážila, než bych se rozhodla.

Jaké zvíře by sis vzala do školy?

Jednoznačně černou kočku, abych vzdorovala stereotypům o tom, že černé kočky jsou zlé. Měla jsem v minulosti černou kočku doma a byla úžasná. :)

Jaké je jádro tvé hůlky?

Dle Pottermore je jádro mé hůlky dračí. Obvykle jde o hůlky s největší mocí, které dokážou ta nejvíce ohromující kouzla a nejrychleji se učí.

Byla bys součástí famfrpálového týmu?

Pochybuji. Určitě bych famfrpál vyzkoušela, ale nemám natolik dobrou koordinaci mezi okem a rukou, abych mohla hrát famfrpál profesionálně. Co bych mohla udělat, je začít psát školní časopis o famfrpálu a jiných událostech. :)

Pojedeš během prázdnin domů? 

Určitě, přece nebudu prázdniny trávit ve škole. Jednak by tam bylo prázdno, a taky po deseti měsících studia bych si nejspíš ráda odpočinula i od kouzelných Bradavic. 

Byla bys součástí nějaké organizace?

Spíš ne. Leda že bych nějakou založila sama. :)

Myslíš, že bys měla kamarády i v jiných kolejích?

Myslím, že ano. Pokud by tedy ostatním studentům nevadilo kamarádit se s někým ze Zmijozelu.

Co si zabalíš do školy?

Oblečení, hábity, učebnice, pár svých oblíbených knih, zápisník na psaní příběhů, které mě zrovna napadnou. A samozřejmě svou černou kočku, ale tu balit nebudu, ta pojede hrdě se mnou. :) Vím, že v Bradavicích elektronika příliš nefunguje, takže moje čtečka knih i mobil by nejspíš musely zůstat doma. I když kdo ví – třeba škola od 90. let, kdy tam studoval Harry, prošla modernizací.

Zvážila bys studium na jiné škole?

Vzhledem k tomu, že studovat v Bradavicích bylo mým snem od chvíle, kdy jsem se poprvé ponořila do světa Harryho Pottera… tak ne, ani omylem.

Mohla bys být prefektem?

Ne, myslím, že by mi studium zabralo dost času i bez toho. Krom toho, nemám zájem o tu přidanou odpovědnost a nutnost občas otravovat ostatní studenty.

Byla bys z čistokrevné rodiny nebo z mudlovské?

Myslím, že převážně z mudlovské, ale nějaký ten kouzelnický předek by se tam našel. :)

Do jakých obchodů bys určitě zašla v Prasinkách?

Tady je odpověď jednoduchá – do všech! Ale určitě bych si nenechala ujít návštěvu rodinného obchodu Weasleyových. :)

Podporovala bys famfrpálový tým své koleje?

Proč ne. Sama bych nejspíš nehrála, ale sledovat famfrpál by mě bavilo. Rozhodně to zní jako větší zábava než koukat na fotbal anebo na hokej.

Dostávala bys hodně dopisů z domova?

Vzhledem k tomu, že mám tři sourozence a velkou rodinu obecně, tak myslím, že ano.

Jaká část hradu by byla tvoje nejoblíbenější?

Knihovna! Zbožňuji čtení. A Velká síň, zejména v době snídaně, oběda a večeře. :D

Byla bys fanouškem kouzelnické hudby?

Určitě! Hudba je dalším z mých zájmů, a co jsem tak zaslechla z kouzelnické hudby během plesu v Bradavicích ve čtvrtém díle, tak bych ji poslouchala ráda. Zejména se mi líbila ta píseň o hipogryfovi, byla správně akční. :)

Prozkoumala bys celý hrad, i kdybys věděla, že se dostaneš do problémů?

Spíš ne, prošmejdila bych, co bych mohla, ale držela bych se mimo zakázaná místa. Tam bych se vydala jen v případě, že bych měla k dispozici Pobertův plánek anebo Harryho neviditelný plášť, ideálně obojí.

Jak často bys chodila do knihovny?

Pravděpodobně bych si našla chvilku každý den, abych si tam šla číst anebo se učit či pracovat na domácích úkolech.

Kdybys byla z čistokrevné rodiny, zajímala by tě mudlovská literatura?

Určitě, vzhledem k tomu, jak ráda čtu, by mě bavila i mudlovská literatura. A protože preferuji fantasy a sci-fi, nejvíc ze všeho by mě zajímalo vyobrazení čarodějek v mudlovské literatuře.

Preferovala bys ohnivou whiskey nebo máslový ležák?

Ohnivou whiskey bych sice vyzkoušela, ale na alkohol si příliš nepotrpím, takže z těchto dvou možností bych dávala přednost máslovému ležáku.

Jaká čarodějnická sladkost by byla tvoje nejoblíbenější?

Čokoládové žabky. Ne protože zbožňuji čokoládu, ale bavilo by mě sbírat kartičky s vyobrazeními slavných kouzelníků. V minulosti jsem sbírala například pohlednice a kartičky Pokémonů, v současnosti sbírám čajové přebaly, takže čokoládové žabky by mi pomohly vytvořit novou sbírku.

Sbírala bys karty z čokoládových žabek?

Viz předchozí otázka. :) Jednoznačně ano!

Jaký famfrpálový tým kromě kolejního bys podporovala?

Žádný, protože budu přece stát při své koleji. Jinému týmu bych fandila leda v případě, že by se mi líbil někdo, kdo v něm hraje. :)

Jakou podobu by na sebe vzal tvůj bubák?

Nejspíš by šlo o mrtvé tělo moje anebo někoho z mých blízkých.

Viděla bys testrály?

Záleží podle věku. V době studia na Bradavicích (11 až 17 let) ne. V současnosti bohužel již ano.

Zvažovala bys kariéru profesorky v Bradavicích po dokončení školy?

Kdyby nešlo o Obranu proti černé magii, kde se profesoři střídali jako na běžícím pásu, tak klidně. Moc ale nevím, co bych učila. Rozhodně ne lektvary, chemie mě na střední nebavila.

Jak by vypadal tvůj patronus?

Dle Pottermore je můj patronus červenka.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knižní koutek 2021: Fantasy (část 2/2)

Druhá polovina roku 2021 byla bohatá na rozmanité fantasy romány. Celkem jsem jich přelouskala 22 a doufám, že vás některý z nich zaujme, protože za to stojí! :)

Plány na rok 2024

Tento článek přichází lehce se zpožděním vzhledem k tomu, že dneska máme 1. února. Ale víte, co se říká - lepší později než nikdy! :) A protože sdílený cíl se snáz dodržuje, napíšu sem, čeho bych chtěla letos dosáhnout.

Knižní koutek 2022: Fantasy

I v loňském roce se ke mně dostalo mnoho fantasy románů, o jejichž hodnocení se chci s vámi podělit. Celkem je jich devatenáct, a já doufám, že vás některý z nich zaujme a inspiruje k přečtení. :)