Přeskočit na hlavní obsah

Můj rok 2022: Co jsem zatím stihla?

Přelom června a července sice už uplynul, ale ráda bych se k němu vrátila. Jde totiž o ideální příležitost, jak bilancovat a zhodnotit, co jsem stihla v první polovině roku 2022. Tak jdeme na to!

Stihla jsem se podívat na literární dílny, které v Brně pořádá moje kamarádka Terka Matoušková. Dílny se pravidelně konají už od roku 2011 a jsou zaměřené primárně na mladší, potažmo začínající autory. Jinými slovy, nemám tam co dělat, protože poslední dobou píšu méně a když už, jde o scénáře, kterým se dílny nevěnují, ale přesto jde o fajn příležitost, jak promazat své literární závity a Múzu jednou za čas pustit z řetězu. I když musím přiznat, že na dílny jsem šla hlavně proto, abych mohla pokecat s Terkou, která před pár lety utekla do daleké Prahy, takže už ji tak často nevídám, i s dalšími kamarádkami. :)

Největší společenskou událostí první poloviny roku byl Comic-Con Prague, který v dubnu proběhl v Praze. Opět jsem se setkala se starými známými, zejména s Katkou Foltánkovou, kterou jsem neviděla už pár let, tak jsme to částečně dohnaly a popovídaly si o tom, co se v našich životech za tu dobu událo. Krom toho jsem navštívila pár vydařených přednášek a besed se zahraničními hosty, nechala se s nimi vyfotit a ve zbytku času dlela na stánku Pevnosti, který se na ty tři dny stal mým provizorním domovem daleko od domova. V neposlední řadě jsem potkala několik milých lidí, například Terku Kadečkovou, za což jsem ráda. :)

Z domácího života musím zmínit pár více či méně epických narozeninových oslav, z nichž ta pochopitelně nejdůležitější (pochopitelně :) byla moje narozeninová oslava, která proběhla v květnu. Jako dárek mi rodiče přispěli na již zmíněný Comic-Con a od sestry jsem obdržela krásně vyvedený diplom z Vulkánské akademie věd, který dává světu najevo, že jsem na akademii absolvovala obor lingvistika. Obě jsme fanynky Star Treku, takže tento nečekaný dárek mi udělal velkou radost.

Červen byl společensky nabitější než obvykle. Zavítala jsem na ples mého bývalého gymnázia a užila si možnost si trochu oddechnout od práce. Ples se tentokrát netradičně konal venku a jeho téma znělo "pod hvězdami." Což by skoro vyšlo, kdyby nebylo zataženo. :) Každopádně hudba byla dobrá a dokonce jsem i vyhrála v tombole, takže si nemohu stěžovat a doufám, že se ples v podobném formátu i ročním období bude konat i příště.

Se sestrou jsme v červnu jely na hody do Rajhradu. Jde o naši společnou tradici, která běží už několik let. Opět jsme obešly pár atrakcí, nakoupily suvenýry, absolvovaly jízdu ve virtuální realitě a celkově si tu hodinku, dvě užily. Akorát mě zklamalo, že oproti minulému roku na hodech nebyl strašidelný hrad, jde o mou nejoblíbenější atrakci. V dětství jsem se ho totiž příliš bála, než abych chodila dovnitř, tak si to nyní v dospělosti vynahrazuji. :)

Na závěr menší statistiky. V první polovině tohoto roku jsem:

  • přečetla celkem 80 knih
  • dokoukala 9 již ukončených seriálů
  • viděla 23 filmů, což je docela slabota, ale holt poslední dobou víc koukám na seriály než filmy

A co vy, jaká byla vaše první polovina roku 2022? Zažili jste něco zajímavého? Pochlubte se v komentářích, budu ráda. :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knižní koutek 2021: Fantasy (část 2/2)

Druhá polovina roku 2021 byla bohatá na rozmanité fantasy romány. Celkem jsem jich přelouskala 22 a doufám, že vás některý z nich zaujme, protože za to stojí! :)

Plány na rok 2024

Tento článek přichází lehce se zpožděním vzhledem k tomu, že dneska máme 1. února. Ale víte, co se říká - lepší později než nikdy! :) A protože sdílený cíl se snáz dodržuje, napíšu sem, čeho bych chtěla letos dosáhnout.

Knižní koutek 2022: Fantasy

I v loňském roce se ke mně dostalo mnoho fantasy románů, o jejichž hodnocení se chci s vámi podělit. Celkem je jich devatenáct, a já doufám, že vás některý z nich zaujme a inspiruje k přečtení. :)