Přeskočit na hlavní obsah

Plány na rok 2024

Tento článek přichází lehce se zpožděním vzhledem k tomu, že dneska máme 1. února. Ale víte, co se říká - lepší později než nikdy! :) A protože sdílený cíl se snáz dodržuje, napíšu sem, čeho bych chtěla letos dosáhnout.

Dovednosti a koníčky

  • Posunout se vpřed v kurzu ruštiny na Duolingu. Momentálně jsem teprve v druhém výukovém bloku, takže mi zbývá ještě pořádný kus.
  • Splnit filmovou výzvu na stránce Kfilmu (protože výzvy mě baví) a tu seriálovou na SerialZone. Seriálová se mi vloni povedla na 80 procent a ta filmová... ehm, škoda mluvit.
  • Přečíst aspoň 150 knih. Z toho minimálně půlku v angličtině, tedy 75.
  • Dočíst alespoň pět sérií, které mám rozečtené. 
  • Více koukat na filmy. Loni jsem to dost flákala, a když nepočítám recenze do časopisu, na vlastní pěst jsem filmů viděla velmi málo (článek bude!).
  • Snížit počet knih, které jsem si koupila/dostala a zatím jsem je nečetla (běžný problém knihomolů).

Psaní a práce

  • Dopsat přinejmenším čtyři knihy. Může se to zdát jako hodně, ale loni jsem v řadě z nich výrazně pokročila a ke konci už mi mnoho nezbývá, takže bych měla být schopná to letos zvládnout. Klíčové slovo: měla.
  • Zúčastnit se aspoň dvanácti literárních soutěží. Tento cíl prozatím vypadá dobře, za leden mám za sebou dvě.
  • Zúčastnit se úspěšně akce National Novel Writing Month (NaNoWriMo). Pokud akci neznáte, cílem je napsat za listopad 50 tisíc slov. Loni mi to o fous uteklo, uvidíme letos.
  • Úspěšně pokračovat v novém zaměstnání. Práce v knihovně mě baví a doufám, že u ní vydržím.
  • Rozjet nový podnikatelský projekt. O němž se už brzy dozvíte víc. ;-)

Cestování, kultura a ostatní

  • Zajet na jarní/letní/podzimní dovolené. Uvidím, jak mi to vyjde časově a finančně. Letos bych se ráda podívala do Itálie a do Řecka, ale mé plány se můžou změnit podle toho, jestli se mi povede najít zajímavé zájezdy.
  • Pokud bude příležitost, ráda bych zašla na koncert některého z mých oblíbených interpretů. Teď se jenom v ČR musí nějaký z nich konat, že ano... Takový drobný detail. :)
  • Konečně si posedět v té zatracené vířivce a prostě relaxovat! Ve svém věku jsem zatím ve vířivce nikdy nebyla, což je ostuda.
  • Taky bych ráda zašla na masáž. Protože odpočinek si zasloužím a nebojím se to napsat. 
  • Navyknout si pravidelně meditovat. Mimo jiné proto, abych trochu utišila ty křečky, co mi zběsile pobíhají v hlavě.
  • Zajet na dubnový Comic-Con Prague a podzimní Comic-Con Junior v Brně. Každoročně se účastním za Pevnost, předpokládám, že letos to nebude jinak.
  • Aspoň párkrát se potkat s kamarádkami, které se mi rozutekly do všech koutů republiky.
  • Pokračovat v psaní deníku, který jsem zavedla v prosinci. Ráda bych měla zápis z každého dne, abych se k nim mohla v budoucnu vrátit a připomenout si, co se v mém životě dělo.
  • No, a hlavně psát pravidelněji na tento blog. Loni mi to nevycházelo, letos bych ráda najela na jakžtakž pravidelný režim a přidávala aspoň dva články za měsíc. Pořád mi v rozepsaných visí spousta článků o knihách a filmech, o dalších tématech, která mám vymyšlená, ani nemluvě.

Jak vidíte, letos se vážně nudit nebudu. :) Ještěže je přestupný rok a máme o jeden den víc k dobru.

A jaké jsou vaše plány na rok 2024? Máte konkrétní vize anebo to neřešíte? Podělte se o své plány, pokud chcete, budu ráda. :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knižní koutek 2021: Fantasy (část 2/2)

Druhá polovina roku 2021 byla bohatá na rozmanité fantasy romány. Celkem jsem jich přelouskala 22 a doufám, že vás některý z nich zaujme, protože za to stojí! :)

Knižní koutek 2022: Fantasy

I v loňském roce se ke mně dostalo mnoho fantasy románů, o jejichž hodnocení se chci s vámi podělit. Celkem je jich devatenáct, a já doufám, že vás některý z nich zaujme a inspiruje k přečtení. :)