Přeskočit na hlavní obsah

Úvod aneb Znovu začínám blogovat, tentokrát už naposledy

Blogování je jako závislost. Můžete si dát pár let pauzu, ale nakonec do toho zase spadnete. Poté, co zrušili server blog.cz, jsem myslela, že se k tvorbě blogu už nevrátím. A ejhle, ono to tak úplně nevyšlo! Původně jsem psala anglicko-český blog zde na blogger.com, ale pořád mi vrtalo hlavou, že by bylo fajn psát pouze česky (anglicky se toho kvůli práci napíšu dost) a pod svým vlastním jménem. A vzhledem k tomu, že mám zítra narozeniny a narozeniny jsou od toho, aby se začínalo znovu, rozhodla jsem se svůj nápad uvést v praxi a založit tento blog. Při troše štěstí už bude poslední, protože jméno si na rozdíl od přezdívky měnit neplánuji (bylo by s tím moc úředničiny :).

To by bylo k toliko potřebnému a vyčerpávajícímu příběhu o důvodu, proč tento blog vzniká, a nyní se stručně vyjádřím k tomu, co na něm najdete. Jakožto správný knihomol a filmový i seriálový maniak zde budu uveřejňovat mini a občas i větší recenze na filmy, seriály i knihy. Kdo tak hledá tipy na to, co by si měl přečíst/zhlédnout, na tomto blogu snad nepřijde zkrátka. :) Jednou za čas cestuji, tehdy se tu objeví mé zážitky z cizích zemí, potažmo i reportáže z nejrůznějších akcí, na které vyrazím. A konečně, už x let píšu, takže se dá čekat, že na blogu sem tam přistane kratší literární dílo, které jsem vytvořila.

Myslím, že to by mělo být prozatím vše. Doufám, že se vám tu bude líbit a načerpáte tu pokud možno inspiraci.

Žijte dlouho a blaze! :)

VendyK

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Knižní koutek 2021: Fantasy (část 2/2)

Druhá polovina roku 2021 byla bohatá na rozmanité fantasy romány. Celkem jsem jich přelouskala 22 a doufám, že vás některý z nich zaujme, protože za to stojí! :)

Plány na rok 2024

Tento článek přichází lehce se zpožděním vzhledem k tomu, že dneska máme 1. února. Ale víte, co se říká - lepší později než nikdy! :) A protože sdílený cíl se snáz dodržuje, napíšu sem, čeho bych chtěla letos dosáhnout.

Knižní koutek 2022: Fantasy

I v loňském roce se ke mně dostalo mnoho fantasy románů, o jejichž hodnocení se chci s vámi podělit. Celkem je jich devatenáct, a já doufám, že vás některý z nich zaujme a inspiruje k přečtení. :)